luni, 18 martie 2013

Bine faci, bine găseşti!

Am stat în ultimele zile şi m-am gândit cât de iresponsabili suntem noi: uneori simţim că trăim, alteori simţim că visăm sau alteori pur şi simplu nu avem "chef" de nimeni şi lasăm ca acţiunile noastre să fie conduse de stările de moment pe care le avem.
Sunt zile în care ne trezim plini de viaţă, gata să înfruntăm tot ce ziua are să ne ofere sau dimpotrivă, parcă suntem cuprinşi de o amorţeală care ne învăluie şi ne ţine mâinile şi picioarele legate aşteptând ca ziua "proastă" pe care am început-o să treacă cât de repede, nu suportăm pe nimeni în preajma noastră, ne irită orice lucru şi nimic nu ne trezeşte interesul. Acţiunile noastre vor depinde de starea pe care o avem în acea zi, dar oricare ar fi situaţia, TREBUIE să ţinem minte că tot ceea ce facem ni se va întoarce cândva într-o măsură cu mult mai mare!
Oamenii numesc acest fenomen "Dumnezeu care face dreptate"," karmă", sau "destin" dar cert este că nu contează deloc ziua "bună" sau "proastă" pe care ai avut-o şi de care au depins acţiunile tale, tot ce contează este ceea ce ai făcut. Am avut ocazia să văd cum şi cel mai mic bine făcut de mine mi s-a întors, dar intr-o măsură mai mare, cum de asemenea am văzut şi reversul. 
Aşadar, trebuie să fim conştienţi că faptele noastre se vor transforma în bucuriile sau greutăţile prin care vom trece mai târzu, pentru că, aşa cum spune şi proverbul: "Bine faci, bine găseşti!". 
Nu ne putem aştepta la reuşite pe orice plan în viaţa personală atâta timp cât noi avem un comportament indiferent faţă de cei din jurul nostru, sau chiar mai rău de atât, le provocăm neplăceri. Nu uita: ziua oricum trece, fără intervenţia ta, dar ceea ce ai făcut cu ea depinde de tine! În ce parte se va înclina balanţa zilei de astăzi? Mai mult bine făcut sau mai mult rău?

Te încurajez, drag cititor, să faci cât mai mult bine celor din jur pentru ca, la rândul tău, să primeşti bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu